Až za tebou bouchnou dveře koncentráku, bude už pozdě, hejle

1. června 2016 v 15:06 | Řezník

Servus evrybády, dneska se mrkneme na další téma z klasiky a to bude, vovčí mentalita. Onehdá jsem byl v Osvětimi. Jo, odporný místo. Kdo nebyl, doporučuju. Ale já, protože jsem mizernej pragmatik, jsem si odtamtud místo kýble sentimentu, odnesl tohle. "To všechno jim mohli udělat jen proto, že ti chudáci pitomý měli jen holý ruce a nervali se, když mohli." Jo, ono do "hladový komory", kde tě prostě, ano, podle názvu, zavřou a nechaj chcípnout hlady, případně do nějakýho baráku na medicínský pokusy (kterej je ještě pořád zavřenej), případně do plynový komory v tisíci kusů cílů k terminaci, asi nemůžou narvat chlapa, kterej má v ruce MG 42, že jo. No nejde to. Nemůžeš mučit ozbrojenýho hejla, nemůžeš AIDS znásilnit ženskou, co má v ruce tomahawk Cold Steel a umí s ním, nebo, teda můžeš jí znásilnit, ale jde to blbě.
Co se stalo v táboře Treblinka. Občas se tam lidi rvali a fašos vynakládali extrémní úsilí, aby zajistili, že ti lidi budou mít jakous takous naději, než dojdou na "konec poslední míle", tudíž, aby se nervali (to utajení bylo parádní, i ukrajinský bachny, co hlídaly vnější část tábora, neměly tucha, co se děje v tý vnitřní). No a jednou do toho tábora žiďáci nějak protáhli zbraně a vznikla řachanda, ten tábor zdemolovali tak, že ho pak museli zavřít, už se nevyplatilo ho opravovat.
V Osvětimi nic takovýho neproběhlo, ani nemohlo, ti lidi tam chcípali jak mouchy a většinu času byli tak fyzicky vyřízený, že jakejkoliv kombat nepřipadal v úvahu (ačkoliv jich tam byly tisíce a bachen neporovnatelně míň).
Když už se tam dostali, byli v prdeli. Stejně jako u většiny dalších koncentráků. Stejně jako spousta Rusů v gulagu. Odtamtud se už blbě dostávalo ven. Síla nebyla. Šance byla mizivá. Lidi zkoušeli zdrhat, ale chcípali jak mouchy. Kdy byla šance. Předtím, než je tam strčili. Proč jí nevyužili? Bykoz vovčí mentalita.
Sranda je, když se s někým bavím o žiďácích a o tom, že se ve chvíli, kdy jim přišel nějakej pokyn k nástupu do transportu, měli zdekovat a vypařit, slyším asi milion vovčích argumentů "A kam měli jít?" "A co když měli děti?" "A byla zima" "A co sebou", klíčový "Kam jako měli utíkat" a já říkám, "Hmmm, co třeba kurva tam, kam pak zdrhali z toho koncentráku, když se pokoušeli přes ty dráty a vlčáky prorvat se ven?" Zajimavý je, že argument "No ale venku byla zima, stejně, kam by šel, v tý Osvětimi měl aspoň ten barák a nějaký žrádlo, bylo lepší tam zůstat (a doufat, že ho do plynu nestrčí)" jsem nikdy neslyšel. Čím to je? Proč, u všech zkažených jeseteřích jiker, někomu přijde nemyslitelný, zdrhnout před nástupem do koncentráku, protože prostě by musel někam, kde není teplá večeře a co s dětma, když mu pak přijde naprosto logický, zdrhat ven z toho koncentráku, kdy už má mnohem horší podmínky, je mnohem slabší, nemá sílu, nemá sebou nic a dětem teda ukrutně ušetřil trápení, protože z těch už je mejdlo, nebo si na nich Mengele testuje novej skalpel.
Jedinej relevantní argument, kterej beru, je "Oni nevěděli, co bude, tak jim přišlo zbytečný se rvát." Nebo zdrhat. Ale na argument "a kam měli jít jako" odpovídám standardně "přesně tam, kam by šel, když zdrhal z toho koncentráku a za o 100% lepších podmínek".
Podobně to bylo v Sovětským Svazu, jak pravil Solženicyn "Je možné, že kdybyste se nenechal zatknout napoprvé, neřešili by vás". Solženicyn dál i pravil toto.
"A jak nás poté v gulazích pálila otázka: Jak by to dopadlo, kdyby si každý příslušník Čeky, který se - vydávaje se na noční zatýkání - loučil se svou rodinou, nemohl být jist, zda se navrátí živý a zdravý? Nebo kdyby lidé v období masového zatýkání - jako když v Leningradu zatkli čtvrtinu celého města - jen pasivně neseděli ve svých úkrytech, třesouce se při každém zabušení na dveře a každém kroku na schodišti, ale pochopili, že nemají co ztratit a odvážně pod schodištěm nachystali přepad půltuctu lidí se sekerami, kladivy, pohrabáči nebo čímkoli jiným, co bylo po ruce? Koneckonců, předem bylo jasné, že modré čepice v noci netáhnou městem z žádného bohulibého důvodu. A předem jste si mohli být jisti, že váš úder prorazí lebku hrdlořeza.
Nebo co ta "Černá Marie", která parkovala na ulici jenom s šoférem? Co kdyby jí někdo propíchal pneumatiky nebo odvezl? Orgány by brzy zašly na nedostatek důstojníků a dopravních prostředků a bez ohledu na Stalinovu žízeň po krvi by se ta prokletá mašinérie zastavila!

Jo, přesně tak. Tehdy ještě šanci měli. Pak ale, už jí neměli a byli v řiti. V gulagu už se toho moc dělat nemohlo. Proč se nervali? Protože, částečně ovčí mentalita, částečně optimizmus. Optimizmus "třeba mě nezašijou, třeba mě tam nepošlou." Případně, u židáků, "Ale to by přece neudělali, aby nás začali plošně vyhlazovat, vždyť to jsou lidi jako my, je dvacátý století, také věci se už nedějí, ne v Evropě" blábláblá.
No a vovčí mentalita, tu má částečně člověk vrozenou, vrozená tendence vyhýbat se bolesti, která je naprosto přirozená, mnohdy taky správná, ale mnohdy vede k naprosto špatným rozhodnutím. Jako každej pud musí být neustále konfrontovaná s faktama a vědomou vůlí. A další část má nacpanou výchovou. Autorita je náš přítel, autorita je tu od toho, aby nás chránila, podřiď se autoritě a nemáš se čeho bát, kdo nedělá nic špatného, nemusí se bát že mu autorita něco provede, s autoritou se nediskutuje, bojovat s příslušníkem autority je prostě totálně nesprávné. - ano, tohle bude platit potom, co se vrátí Ježíš a nastolí vlastní verzi autority a moci. Tam bude spravedlnost. Ale teď to někdy platí a někdy ne. Proto taky v Sovětským Svazu měli obecně menší problém criminales, než zákona dbalý hejlové, neboť nějakej pašerák neměl moc problém po tý bandě z Čeky střelit, nebo někoho z nich vzít sekerou přes modrou čepici, už taky věděli co a jak a měli nějaký svoje doupata a úkryty, kam se zakrtkovat, nebylo moc obvyklý, aby je našli na trvalým bydlišti.
Co bylo snažší, chytat nějakýho několikanásobnýho loupežnýho vraha, o kterým bylo jasný, že to je nebezpečnej magor, nebo si dojít domů pro nějakýho hejla a sebrat ho za protistranický řeči? Kterej cíl si radši vybral člen ČEKA? He? Criminales měli dobrou šanci kličkovat pod signálem radaru, pokud to moc nepřeháněli, stejně to bylo v tom gulagu, kde lupiči, vrahové, násilníci a podobně, mnohem líp vycházeli s bachnama, než "politický" (což byla většina). Prostě, ty svině už v tom uměly chodit, oproti tomu, na hejlovi si odmazával každej ubožák.
Podobně dneska, Německo, chybí jim asi 14 000 migrantů, který jim prostě někam zdrhli a ti dudkové nevědí vůbec, kam. Prostě jsou v trapu. Papíry nemaj, tak co. Hejla, kterej napíše na fb něco moc fuj, si vyzobou druhej den doma. Slušnej člověk je neustále jednou nohou v průseru, právě proto, že je slušnej.
Zpátky k ovčí mentalitě. Jak jsem řekl, způsobená výchovou, ohledně "autority". Pak samozřejmě výchovou ohledně nesamostatnosti. "Neřeš věci sám, počkej až to za tebe vyřeší autorita, neber věci do vlastních rukou, čekej až to vyřeší autorita". Jakkoliv je tohle často dobře, často je to taky špatně a z člověka to prostě vychovává vovci. A další je, "ty nemůžeš používat stejný metody jako oni, protože jinak by jsi byl stejný, jako oni". Heh. Jakkoliv je to opět správně v hledisku morálním, kupříkladu "nekrást, i když všichni okolo kradou" (správně), aplikovat to do některých situací je naprosto nesmyslný, jako "on mě mlátí, ale já ho nesmím praštit taky, jinak bych byl stejný jako on". Hmm, hezký. Tak se nech zbít a pak mu pošli strašlivej dopis, vole.
Tahle výchova naprosto nepřipraví člověka na tu děsnou situaci, že autorita se na něj nejen vysere a vůbec mu nepomůže (často, tady v ČR skoro furt, systém je aktivní jen pokud po vás chce prachy), ale dokonce že autorita představovaná aparátem stojí proti němu a chce mu křivdit, vytřít si s ním díru a dokonce ho oddělat. Ano, ano, nejvíc mrtvol za dvacátý století nebylo vyrobeno ve válkách, ani během přírodních katastrof, ale postaraly se o to vlastní vlády během pronásledování a perzekucí. Četl jsem odhad 148 000 000, což není málo. Z toho plyne, že člověk by měl opravdu k autoritě vlády přistupovat s rezervou, nikoliv "je to můj přítel, který je tady, aby mě chránil", dá se říct, že vládnoucí autorita je "dobrej služebník, ale špatnej pán". No a prosím to jsou odhady za dvacátý století, který by mělo být kurva civilizovaný, nebo se o tom aspoň furt žvaní. Takže, jasně, může být situace nastavená tak, že policajt je opravdu člověk, který pomáhá a chrání, no a nebo může být situace nastavená tak, že policajt je prostě ozbrojenej poskok aparátu, kterej tě strčí do gulagu a tam tě nechá chcípnout.
A v takovým duchu je potřeba vychovávat mladý, ne "podřiď se všemu co ti řeknou, protože kdo nedělá nic špatnýho, nemusí se ničeho bát" (mimochodem, tohle průměrně chytrý dítě pustí nejpozději ve chvíli, kdy ho podruhý potrestaj nespravedlivě, mě víra v neomylnou spravedlivou autoritu vysublimovala někdy ke konci prvního stupně :-D ) Migranti a různý criminales budou opět mít snažší vyjednávací pozici vůči aparátu, neboť ti výchovou vovčí mentality neprošli, ti byli v oblastech, kde se poskoci autority často chovají jako svině a oni se tam taky vůči nim museli nějak prosadit. Nevyrostli v tom, že "pokud sněmovna odhlasuje, že si musíš přišít prdel na ksicht, tak to prostě bez řečí a bez přemýšlení uděláš, protože kdo si nepřišije prdel na ksicht je prostě rebel a kriminálník a žere děti, líže žáby a ukradl Slunce".

No a teď. Historie se opakuje. Vsadil bych i prachy, že průměrnej žiďák ve třicátých blekotal něco o tom, že se určitě neschyluje k jejich genocidě, že to Němci přece neudělají, že to jsou lidi jako oni a jejich sousedi a tohle přece se nedělá a "prosímtě nepanikař a nekonspiruj a to se dělo jen ve středověku" (analogie dnešního "to se děje jen někde jinde nebo ve filmech"), lidi jsou civilizovaní, blábláblábláblá. No a pak seděl v hladový komoře, čuměl do zdi, trávil se zevnitř a říkal si "Jo, měl jsem toho Izáka radši poslechnout, když říkal, že se tohle chystá". Podobně ve Svazu si určitě říkali, "neee, nás určitě nezašijou na základě toho zákona, podle kterýho se dá zavřít kdokoliv za cokoliv, já budu hodnej, budu poslouchat, pracovat, jakou bych měl šanci skončit v gulagu". Bheh. Arméni a spol si říkali to samý, určitě. No a pak chcípli.
No a všude to začínalo stejně. Nejdřív se utahujou legislativní šrouby, pak se lidem seberou zbraně, plošně se odzbrojí (což se opět samozřejmě nedotkne criminales, ani teroristů, čímž pádem mafie, obchodníci s drogama, obchodníci s bílým masem, pasáci, hoši z Dubí, vymahači výpalnýho, členové gangů, nájemní vrazi, motorkářský gangy a podobně, mají svojí palebnou sílu stále stejnou a nedotčenou), široké masy hejlů přijdou o jakoukoliv možnost obrany jak proti criminales (protože zákaz dalších, i improvizovaných nástrojů bude následovat, vždycky tak) tak proti státní zvůli, bo genocide.
Následně se zavede cenzura a držhubný, no a pak už se jen plošně šikanuje, zavírá, odebírá, internuje, no a hejlové se pořád snaží přežít stylem "mrtvej brouk" já budu hodnej, jasně, co říkají teď, našít si prdel na ksicht, jojo, hned, zaplatit za to poplatek, jojo, hned…..no a pak dopadnou jako v Tibetu a skončej jako votroci, nebo dopadnou jako v Číně a skončej v lágru. Nebo dopadnou jako ve Rwandě a někdo je rozseká. Atd., atd.
Největší sranda na tom je, že všichni ti genociďáci chtěli páchat velké dobro, Hitler chtěl zbavit svět Věčnýho Žida a zajistit území pro árijskou rasu, Stalin a Lenin chtěli vybudovat novou společnost, která bude beztřídní a tím pádem spravedlivá, Mao chtěl něco podobnýho, Rudý Khmerové stavěli na myšlenkách trvale udržitelnýho rozvoje, na těch samých, na kterých staví strany zelených celý Evropy, taky to měli z univerzit ve Francii, atd. Copak mi to jen připomíná. Ano, současná Europyjen Uhnije, s tím, jak si budeme všichni rovni, o všechny se matka Union postará, ať je to bílej blbeček kterej maká od nevidím do nevidím, tomu prachy sebereme, nebo africkej zevl kterej leží pod palmou a čeká až mu banán spadne do huby, tomu prachy dáme. Budeme na sebe všichni hodní, jak muslimové, tak křesťani, tak židi, stejně jako teplý a studený a zoofilní a pedofilní a Edmund Kemper a odčiníme bílou vinu a odčiníme otroctví a budeme všichni hejtfrý a snížíme přelidnění živením přelidněných oblastí a odstraníme všechny rozdíly a zakážeme násilí a zakážeme války a budeme zelení a příroda bude happy, to všechno podle ideálů fotříka Marxe a pod vedením Matky merkelový, bleeee, fuj. No a kdo nesouhlasí, je nějak proti, nebo se mu to nechce financovat, nebo cokoliv, ten půjde do gulagu. Stejně jak ve Svazu, nechceš budovat komunizmus? Tak tumáš. Tady to bude "nechceš budovat nový marxismus? Tak tumáš." A stejně jako ta banda nacistická a banda rudá říkají "je to pro vaše bezpečí, je to pro váš nový, lepší svět". Kurva. To to ještě někdo nevidí?

My, na rozdíl od žiďáků z Osvětimi, máme tu výhodu, že máme informace. Zkušenosti. Víme, že se to v Evropě dělo a co se dělo, se dít znova během chvíle může. A víme, že se k tomu pravděpodobně schyluje, podle pozorovaných příznaků je přece možný odhadnout, co se stane. Cenzura už jede, odzbrojení je jen otázka času, jak dlouho bude trvat, než pak přijde masový zatýkání, nebo "náhrada bílého muže" ve stylu "Helter Skelter"? No? Komunisti stavěli na Marxovi a končilo to gulagama, EU staví na Marxovi, Sarterovi a podobných, může to skončit jinak? Teď už není "rudý polobůh" dělnická třída, ale je to homosexuální černý muslim jezdící na kole". Jinak je to zase stejný.

Situace se láme, čas se nachyluje a brzo na tom budem stejně, jako ti pitomci v SSSR nebo judaisti v Německu.

No a závěr, furt se kecá o tom, že dozorci v lágrech byli sadisti, jak v těch nacistických, tak v těch komunistických, myslí si snad někdo, že dozorci v těch nových lágrech, co nás čekají, nebudou stejný? O tom bude další text.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama